

Koraci naše tradicije odjekuju kvalitetom
Kompanija Zlatiborac je osnovana s idejom da se kroz neprekidnu modernizaciju i primenu savremenih tehnologija zadrži tradicionalni koncept proizvodnje zlatiborskih suvomesnatih proizvoda. Specifičnost regije i klimatskih uslova sela Mačkat, prirodan proces sušenja mesa na ruži vetrova i dimljenja na bukovom drvetu, uz primenu jedinstvene recepture, doprineli su da se istaknemo ne samo na domaćem, već i na inostranim tržištima.
Poslovni proces se odvija u okviru savremenih kapaciteta i opreme, na 40.000 m² proizvodnog prostora, uz ispunjavanje najvažnijih standarda i sertifikata za kvalitet i bezbednost hrane: HACCP, IFS, EAC. Proizvodni portfolio se neprekidno unapređuje, a sadržan je u dve kategorije, trajnih i polutrajnih suvomesnatih proizvoda. Proizvodi su dostupni u tri vrste pakovanja, vakuumu, rinfuzu i zaštitnoj atmosferi.
Zlatiborac brend se posebno izdvaja po komparativnim prednostima u odnosu na konkurenciju, te u segmentu „slajs-pakovanja“, o čijim funkcionalnim benefitima neprekidno edukuje svoje potrošače, zauzima lidersku poziciju na tržištu. Kao proizvođač, „Zlatiborac“ je jedini koji svoje suvomesnate proizvode seče tanko i koso, pod uglom od 38 stepeni.
Sveobuhvatnu pažnju poklanjamo čistoći i higijeni, a u prostoru „bela soba“ u kome nastaju upravo ovi slajs-proizvodi vlada apsolutni princip kontrolisanja strujanja vazduha koji eliminiše svako prisustvo neželjenih čestica, baš kao u hirurškoj sali. Besprekorne uslove obezbeđujemo filtracijom vazduha, merenjem i regulacijom prečišćavanja, dok se vazduh u našim „belim sobama“ u potpunosti promeni čak 18 puta u toku jednog sata.
Godinama unazad, „Nemačko poljoprivredno društvo” (DLG), kao vodeća evropska institucija za bezbednost i unapređenje kvaliteta hrane nagrađuje Zlatiborac proizvode najvišim ocenama i medaljama za kvalitet. Ova posebna nagrada dodeljuje se proizvođačima koji su u prethodnih pet godina ostvarili natprosečan uspeh u takmičenju, a „Zlatiborac“ je prva kompanija s naših prostora koja je dobila ovo važno priznanje. Kontinuirana posvećenost kvalitetu proizvoda i stalna ulaganja u tehnološki proces koji prati važne svetske standarde u prehrambenoj industriji doneli su „Zlatiborcu“ ovo svetsko priznanje koje jasno govori da su tradicionalne recepture sušenja suvomesnatih delikatesa sinonim za kvalitet i na svetskom tržištu. Do kraja 2022. godine dodeljeno je ukupno 95 zlatnih i 40 srebrnih DLG medalja.
U „Zlatiborcu“ danas radi više od 650 ljudi koji svojom marljivošću i posvećenošću doprinose ostvarivanju korporativne misije, negujući vrednosti integriteta, doslednosti, usmerenosti na rezultate i kreativnosti. U dodiru tradicije i jedinstvenog prirodnog ambijenta nastali su izvorni proizvodi, a u kompaniji ponosno ističemo da je tradicija garancija našeg umeća, a priroda izvor naše snage. Život u skladu s prirodom je jedna od osnovnih odrednica naše korporativne kulture.
U budućnosti ćemo nastaviti da ostvarujemo naše ciljeve u povećanju obima proizvodnje, povećanju udela na domaćem i inostranom tržištu, u osvajanju novih tržišta, unapređenju kvaliteta i bezbednosti proizvoda, uz očuvanje životne sredine.
Misija „Zlatiborca“ je stvaranje stabilne, organizovane i snažne kompanije, koja će stalnim inovacijama, ulaganjem u kvalitet, tehnologiju, opremu, edukaciju i obuku zaposlenih, stvoriti proizvod koji će svojim izuzetnim karakteristikama odgovoriti potrebama i željama zahtevnih savremenih potrošača.
Podstaknuti izazovima nakon svetske pandemije, u godinama razmatranja novih ideja i opredeljivanja za budući razvoj, izdvojila se nikada naglašenija potreba za distinkcijom i jedinstvenošću. U tom smislu smo identifikovali sve naše konkurentske prednosti na tržištu i odlučili da ih pretočimo u snažnu korporativnu komunikacijsku kampanju kojom želimo da ispričamo priču o kvalitetu zlatiborac proizvoda.
Suštinske poruke su sadržane u ideji da vam kreativnost i inovativnost mogu pomoći da se izdvojite iz mnoštva i budete primećeni. To su dodate vrednosti u komunikaciji, način na koji se obraćate i sastavni deo očekivanja vaše ciljne publike. Da ne zvuči pretenciozno, u kompaniji Zlatiborac se podrazumevaju. Međutim, ukoliko nemate dovoljno kvalitetan proizvod koji ćete ponuditi tržištu, potrošači će to vrlo brzo prepoznati, čime dovodite u rizik poverenje na kome ste mukotrpno radili, a samim tim i celokupno poslovanje vaše kompanije.