Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/biirs/public_html/bir.rs/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wp-import-export-lite domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/biirs/public_html/bir.rs/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wpforms-lite domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/biirs/public_html/bir.rs/wp-includes/functions.php on line 6121
Zlatiborac i trendovi – Business Intelligence Review
Tatjana Arsić Milanović
Menadžer korporativnih komunikacija, Zlatiborac DOO

Zlatiborac i trendovi

Kompanija Zlatiborac je osnovana s idejom da se kroz neprekidnu modernizaciju i primenu savremenih tehnologija zadrži tradicionalni koncept proizvodnje zlatiborskih suvomesnatih proizvoda. Specifičnost regije i klimatskih uslova sela Mačkat, prirodan proces sušenja mesa na ruži vetrova i dimljenja na bukovom drvetu, uz primenu jedinstvene recepture, doprineli su da se izdvojimo ne samo na domaćem, već i na inostranim tržištima.

U svom proizvodnom procesu primenjujemo tradicionalne metode sušenja i dimljenja suvomesnatih delikatesa, a znanje i umeće starog zanata prenosimo generacijama. Visokokvalitetna sirovina i prirodni začini doprinose očuvanju njihovog autentičnog ukusa. Oslanjajući se prvenstveno na lokalne proizvođače, pružamo podršku domaćoj poljoprivredi, čime obezbeđujemo svežinu i kvalitet proizvoda. Svaki naš korak u njihovom nastanku je podvrgnut strogim kontrolama kvaliteta, a sve u cilju da dostignemo najviše standarde u poslovanju. Uvodeći nove proizvode i proširujući asortiman, edukujući zaposlene, investiramo u sticanje neophodnih znanja i savladavanje najnovijih tehnologija, koje prilagođavamo negovanju tradicionalnih vrednosti i recepturama.

Kada govorimo o načinu na koji komuniciramo s potrošačima, ono što se najpre uoči su brendiranje i ambalaža koja ističe tradiciju, kvalitet i sastav proizvoda. Potrošačima se obraćamo i putem društvenih mreža, razmenjujemo priče o proizvodima, recepte, savete, kao i informacije o promocijama i novim proizvodima. Na veb-sajtu kompanije pružamo detaljne informacije o svakom proizvodu, uključujući proces proizvodnje, sastojke, sertifikate o bezbednosti i kvalitetu, ali i o osvojenim nagradama, kao i formate za personalizovanu komunikaciju. Na stranici blog, možete pronaći tekstove koji ističu prednosti proizvoda i obezbeđuju dodatu vrednost korisnicima. Tokom promocija i degustacija, na sajmovima hrane, potrošači imaju prilike i da neposredno zatraže odgovore na svoja pitanja. U našim reklamnim kampanjama, komuniciramo o vrednostima, tradiciji i kvalitetu. One često sadrže vizualne i narativne elemente koji ukazuju na prirodu, lokalitet Zlatibora, autentičnost i bogatu istoriju nastanka naših zlatiborac ukusa.

Sprovođenjem redovnih kvantitativnih i kvalitativnih istraživanja i detaljnih analiza prodajnih podataka, ali i povratnih informacija, kako sa društvenih mreža i digitalnih kanala, tako i putem personalizovane komunikacije, kao i sa različitih degustacija i događaja, identifikujemo obrasce ponašanja potrošača koji nam pomažu da uspešno pratimo trendove u industriji i prilagođavamo i unapređujemo našu ponudu i poslovnu strategiju. 

Kada brend poznaje navike i razume potrebe svojih potrošača, u prilici je da personalizuje proizvode i usluge, poboljša korisničko iskustvo, sprovede efikasniji marketing, ali i da stekne konkurentsku prednost tako što će na brži i optimalniji način odgovoriti na promene na tržištu. Vrlo često nije moguće posvetiti se svakom pojedinačnom potrošaču, ali ono što možete da uradite je da koristite segmentaciju tržišta i da se usmerite na glavne ciljne grupe.

U osnovi našeg brenda su autentičnost i kvalitet koji su spoj tradicije, nasleđa i umeća, porodičnih vrednosti, lokaliteta, ali i najnovijih tehnologija koje neprekidno uvodimo i inovacija koje sprovodimo. Prilagođavajući se tržišnim trendovima zdravijih navika u ishrani i ekološke održivosti, primenjujemo savremene proizvodne procese koje usklađujemo s tradicionalnim recepturama. U obraćanju, negujemo pristup koji odražava doslednost identitetu brenda, uz istovremeno korišćenje i digitalnih kanala za komunikaciju, čime ispunjavamo očekivanja modernih potrošača.

Jedan od najvećih izazova u savremenoj komunikaciji jeste upravo način na koji treba unaprediti povezanost s potrošačima i zadovoljiti njihovu rastuću potrebu za personalizacijom. U tome nam pomažu strategija segmentacije tržišta i personalizovane komunikacije, kroz kampanje, prilagođene sadržaje i preporuke. Komunikacija na društvenim mrežama zahteva interaktivan, autentičan, iskren pristup, dok informacije koje pružamo podrazumevaju preciznost i transparentnost. Nastojimo da stvorimo zajednicu korisnika kojima bi se omogućio prostor u kome se oni, takođe, međusobno povezuju i razmenjuju stečena iskustva.

Naša društvena odgovornost se ogleda u pružanju podrške različitim projektima, organizacijama i pojedincima, u oblasti obrazovanja, zaštite životne sredine, zdravlja. U očuvanju porodičnih vrednosti, usmereni smo na brigu o lokalnoj zajednici koja ističe solidarnost i uzajamno uvažavanje.

Kontinuiranim aktivnostima doprinosimo isticanju nove perspektive budućnosti zajednice i okruženja, izgrađujući poverenje i lojalnost naših potrošača. Uzimajući u obzir različitosti u pristupu i potrebama, unapređujemo komunikaciju i saradnju sa zainteresovanim stranama i relevantnim društvenim akterima.

I u ovoj olimpijskoj godini, kao ponosni partner Olimpijskog komiteta Srbije i zvanična hrana našeg Olimpijskog tima, posvećeni smo da istaknemo značaj sporta i zdravih životnih navika, ali i upornost i istrajnost u ostvarivanju izuzetnih rezultata.

Do pobede u Parizu!

 

 

Pročitaj decembarsko/januarsko izdanje 2024/2025
Prijavi se na naš Newsletter
Ne propustiti priliku da budete deo naše zajednice i pratite analize u domenu liderstva, menadžmenta, poslovnih trendova, održivosti i biznis intelidžensa.
Prijavi se na naš Newsletter
Ne propustiti priliku da budete deo naše zajednice i pratite analize u domenu liderstva, menadžmenta, poslovnih trendova, održivosti i biznis intelidžensa.
Prijavi se na naš Newsletter
Ne propustiti priliku da budete deo naše zajednice i pratite analize u domenu liderstva, menadžmenta, poslovnih trendova, održivosti i biznis intelidžensa.

Unesite pojam za pretragu