

Zlatiborac i trendovi
Kompanija Zlatiborac je osnovana s idejom da se kroz neprekidnu modernizaciju i primenu savremenih tehnologija zadrži tradicionalni koncept proizvodnje zlatiborskih suvomesnatih proizvoda. Specifičnost regije i klimatskih uslova sela Mačkat, prirodan proces sušenja mesa na ruži vetrova i dimljenja na bukovom drvetu, uz primenu jedinstvene recepture, doprineli su da se izdvojimo ne samo na domaćem, već i na inostranim tržištima.
U svom proizvodnom procesu primenjujemo tradicionalne metode sušenja i dimljenja suvomesnatih delikatesa, a znanje i umeće starog zanata prenosimo generacijama. Visokokvalitetna sirovina i prirodni začini doprinose očuvanju njihovog autentičnog ukusa. Oslanjajući se prvenstveno na lokalne proizvođače, pružamo podršku domaćoj poljoprivredi, čime obezbeđujemo svežinu i kvalitet proizvoda. Svaki naš korak u njihovom nastanku je podvrgnut strogim kontrolama kvaliteta, a sve u cilju da dostignemo najviše standarde u poslovanju. Uvodeći nove proizvode i proširujući asortiman, edukujući zaposlene, investiramo u sticanje neophodnih znanja i savladavanje najnovijih tehnologija, koje prilagođavamo negovanju tradicionalnih vrednosti i recepturama.
Kada govorimo o načinu na koji komuniciramo s potrošačima, ono što se najpre uoči su brendiranje i ambalaža koja ističe tradiciju, kvalitet i sastav proizvoda. Potrošačima se obraćamo i putem društvenih mreža, razmenjujemo priče o proizvodima, recepte, savete, kao i informacije o promocijama i novim proizvodima. Na veb-sajtu kompanije pružamo detaljne informacije o svakom proizvodu, uključujući proces proizvodnje, sastojke, sertifikate o bezbednosti i kvalitetu, ali i o osvojenim nagradama, kao i formate za personalizovanu komunikaciju. Na stranici blog, možete pronaći tekstove koji ističu prednosti proizvoda i obezbeđuju dodatu vrednost korisnicima. Tokom promocija i degustacija, na sajmovima hrane, potrošači imaju prilike i da neposredno zatraže odgovore na svoja pitanja. U našim reklamnim kampanjama, komuniciramo o vrednostima, tradiciji i kvalitetu. One često sadrže vizualne i narativne elemente koji ukazuju na prirodu, lokalitet Zlatibora, autentičnost i bogatu istoriju nastanka naših zlatiborac ukusa.
Sprovođenjem redovnih kvantitativnih i kvalitativnih istraživanja i detaljnih analiza prodajnih podataka, ali i povratnih informacija, kako sa društvenih mreža i digitalnih kanala, tako i putem personalizovane komunikacije, kao i sa različitih degustacija i događaja, identifikujemo obrasce ponašanja potrošača koji nam pomažu da uspešno pratimo trendove u industriji i prilagođavamo i unapređujemo našu ponudu i poslovnu strategiju.
Kada brend poznaje navike i razume potrebe svojih potrošača, u prilici je da personalizuje proizvode i usluge, poboljša korisničko iskustvo, sprovede efikasniji marketing, ali i da stekne konkurentsku prednost tako što će na brži i optimalniji način odgovoriti na promene na tržištu. Vrlo često nije moguće posvetiti se svakom pojedinačnom potrošaču, ali ono što možete da uradite je da koristite segmentaciju tržišta i da se usmerite na glavne ciljne grupe.
U osnovi našeg brenda su autentičnost i kvalitet koji su spoj tradicije, nasleđa i umeća, porodičnih vrednosti, lokaliteta, ali i najnovijih tehnologija koje neprekidno uvodimo i inovacija koje sprovodimo. Prilagođavajući se tržišnim trendovima zdravijih navika u ishrani i ekološke održivosti, primenjujemo savremene proizvodne procese koje usklađujemo s tradicionalnim recepturama. U obraćanju, negujemo pristup koji odražava doslednost identitetu brenda, uz istovremeno korišćenje i digitalnih kanala za komunikaciju, čime ispunjavamo očekivanja modernih potrošača.
Jedan od najvećih izazova u savremenoj komunikaciji jeste upravo način na koji treba unaprediti povezanost s potrošačima i zadovoljiti njihovu rastuću potrebu za personalizacijom. U tome nam pomažu strategija segmentacije tržišta i personalizovane komunikacije, kroz kampanje, prilagođene sadržaje i preporuke. Komunikacija na društvenim mrežama zahteva interaktivan, autentičan, iskren pristup, dok informacije koje pružamo podrazumevaju preciznost i transparentnost. Nastojimo da stvorimo zajednicu korisnika kojima bi se omogućio prostor u kome se oni, takođe, međusobno povezuju i razmenjuju stečena iskustva.
Naša društvena odgovornost se ogleda u pružanju podrške različitim projektima, organizacijama i pojedincima, u oblasti obrazovanja, zaštite životne sredine, zdravlja. U očuvanju porodičnih vrednosti, usmereni smo na brigu o lokalnoj zajednici koja ističe solidarnost i uzajamno uvažavanje.
Kontinuiranim aktivnostima doprinosimo isticanju nove perspektive budućnosti zajednice i okruženja, izgrađujući poverenje i lojalnost naših potrošača. Uzimajući u obzir različitosti u pristupu i potrebama, unapređujemo komunikaciju i saradnju sa zainteresovanim stranama i relevantnim društvenim akterima.
I u ovoj olimpijskoj godini, kao ponosni partner Olimpijskog komiteta Srbije i zvanična hrana našeg Olimpijskog tima, posvećeni smo da istaknemo značaj sporta i zdravih životnih navika, ali i upornost i istrajnost u ostvarivanju izuzetnih rezultata.
Do pobede u Parizu!