MAGAZIN KOJI SE ČITA, A NE PRELISTAVA
Nikola Dedović
Generalni menadžer, Metropol Palace

Razvoj i inovacije u Hotelu Metropol Palace

Kao direktor hotela Metropol Palace, sa ponosom ističem naše poslednje uspehe i napore u oblasti investicija, employer brandinga, praćenja trendova i unapređenja usluga u hotelijerstvu. Naša misija je da ostanemo lider u industriji u kojoj smo prepoznatljivi preko 60 godina, a poslednje renoviranje naše najveće sale nazvane po čuvenom Nobelovcu – Ivo Andriću, predstavlja samo jedan korak ka tom cilju.

Investicije i infrastruktura

Renoviranje Ivo Andrić sale, naše najprestižnije kongresne dvorane, bila je ključna investicija koja je dodatno podigla standarde usluga koje pružamo. Nov, savremeni dizajn i unapređeni kapaciteti omogućavaju nam da zadovoljimo potrebe najzahtevnijih klijenata. Tokom prethodne sezone, koja je bila izuzetno uspešna, ova sala je ugostila brojne događaje – od međunarodnih konferencija do gala večera, čime smo krunisali našu ponudu spektakularnim događajem u našem unikatnom parku, pravom biseru u centru grada.

Metropol Palace kontinuirano ulaže u infrastrukturu kako bi održao visok nivo usluga. Pored renoviranja Ivo Andrić sale, realizovali smo niz drugih projekata koji uključuju osvežavanje soba, unapređenje spa i wellness centra, te poboljšanje naših ugostiteljskih objekata. Cilj ovih investicija je da našim gostima pružimo vrhunski komfor i luksuz, ali i da odgovorimo na sve izazove modernog hotelijerstva.

Izazovi i alternativni putevi

Sezona iza nas je bila veoma dinamična, ali nismo bili pošteđeni izazova. Nedostatak radne snage postao je globalni problem, a ni naš hotel nije izuzetak. Pratimo tekuće trendove, regulisanje zapošljavanja kadra iz inostranstva, kako bismo obezbedili kontinuitet usluga. Takođe, kroz razne programe obuke i saradnju sa lokalnim školama i univerzitetima, trudimo se da stvorimo kadrove koji će se sa ponosom baviti hotelijerstvom.

Osim saradnje sa obrazovnim institucijama, uveli smo fleksibilne radne aranžmane i dodatne benefite za zaposlene, što je značajno poboljšalo njihovu motivaciju i zadovoljstvo poslom. Naš cilj je da Metropol Palace bude prepoznat kao idealno mesto za rad, gde svaki zaposleni može da se razvija i napreduje u svojoj karijeri.

Employer Branding

Rad na jačanju employer brandinga postao je naš prioritet. Kreiramo inspirativno radno okruženje, nudimo konkurentne benefite, i ulažemo u profesionalni razvoj zaposlenih. Svesni smo da su zadovoljni i motivisani radnici ključ uspeha, zbog čega smo posvećeni njihovom napretku i dobrobiti.

Organizujemo timske aktivnosti i radionice za razvoj veština, koje omogućavaju zaposlenima da unaprede svoje kompetencije i bolje se povežu sa kolegama. Takođe, implementirali smo programe priznanja i nagrađivanja, kako bismo istakli i nagradili kolege koji pokazuju najbolju produktivnost unutar tima.

Trendovi i Inovacije

Prateći najnovije trendove u hotelijerstvu, trudimo se da našim gostima ponudimo jedinstvena iskustva. Pred nama je leto puno događaja – filmske produkcije koje dolaze u grad, koncerti i dolazak dijaspore pružaju nam priliku da gostima pokažemo najbolje od Metropol Palace-a. Naš restoran The Twenty Two, koji je drugi put zaredom dobio Michelinovu preporuku i prvi put je ulistan u Gault & Millau vodič, postao je sinonim za vrhunsku gastronomiju. Novi jelovnik je dobio sjajne kritike, a odziv gostiju je izvanredan.

Konstantno pratimo globalne trendove i prilagođavamo našu ponudu kako bismo gostima pružili najsavremenija rešenja. Fokusiramo se na održivost i ekološku svest, koristeći organske i lokalne proizvode u našem restoranu, te koristeći sve više zelene tehnologije u poslovanje hotela.

Međunarodni sajmovi i ekspanzija

Uvek smo u potrazi za novim prilikama da proširimo naše horizonte i obogatimo portfolio klijenata. Nedavno smo posetili sajam u Frankfurtu, a sledeći na redu je Amsterdam. Ovi događaji su ključni za naš rast i inovacije, jer nam omogućavaju da se povežemo sa vodećim stručnjacima u industriji i inspirišemo se novim idejama.

Posete međunarodnim sajmovima su takođe prilika da prikažemo našu ponudu široj publici i privučemo nove klijente iz različitih delova sveta. Na ovim događajima predstavljamo naše najnovije projekte, usluge i promocije, čime dodatno učvršćujemo poziciju Metropol Palace-a na globalnom tržištu.

Budućnost Metropol Palace Hotela

Metropol Palace nije samo hotel, već živ organizam sa svojom dinamikom. Ova stara dama ima divnu budućnost pred sobom, zahvaljujući neprekidnom ulaganju, inovacijama i predanosti tima. Naša vizija je da ostanemo simbol luksuza, komfora i izuzetne usluge u srcu grada, te da svaki boravak u našem hotelu bude nezaboravno iskustvo za sve naše goste.

Uz sve naše napore, verujemo da će predstojeće leto biti radno i uspešno, sa velikim brojem događaja i gostiju koji će uživati u svemu što Metropol Palace ima da ponudi. Naša posvećenost kvalitetu, inovacijama i zadovoljstvu gostiju i zaposlenih garantuje da ćemo nastaviti da rastemo i razvijamo se, ostajući verni svom renomeu i tradiciji izvrsnosti.

Metropol Palace je više od hotela – to je destinacija sama po sebi. Sa jedinstvenom kombinacijom istorijskog šarma i modernog luksuza, naš hotel pruža savršen ambijent za sve vrste događaja i boravaka. Verujemo da je budućnost puna mogućnosti, i posvećeni smo tome da svaki naredni korak bude ispunjen uspehom i zadovoljstvom naših gostiju.

Pročitaj junsko/julsko izdanje 2023. Pročitaj avgustovsko/septembarsko izdanje 2023.
Prijavi se na naš Newsletter
Ne propustiti priliku da budete deo naše zajednice i pratite analize u domenu liderstva, menadžmenta, poslovnih trendova, održivosti i biznis intelidžensa.
Prijavi se na naš Newsletter
Ne propustiti priliku da budete deo naše zajednice i pratite analize u domenu liderstva, menadžmenta, poslovnih trendova, održivosti i biznis intelidžensa.
Prijavi se na naš Newsletter
Ne propustiti priliku da budete deo naše zajednice i pratite analize u domenu liderstva, menadžmenta, poslovnih trendova, održivosti i biznis intelidžensa.

Unesite pojam za pretragu