MAGAZIN KOJI SE ČITA, A NE PRELISTAVA
Milan Grujić
Generalni direktor, ZF Serbia; Presednik Upravnog Odbora, Nemačko-srpska privredna komora

Šta smatrate da će biti glavni kriterijumi poslovnog uspeha u 2024?

Predviđanje tačnih kriterijuma poslovnog uspeha u budućnosti veliki je izazov, ali svakako je moguće prepoznati neke opšte trendove koji bi mogli imati značajan uticaj na poslovni ambijent.

U 2024, verujem da će preduslov poslovnog uspeha biti agilnost i fleksibilnost u prepoznavanju i prilagođavanju tržišnim promenama.

Organizacije koje uspeju efikasno da implementiraju digitalne tehnologije, poput veštačke inteligencije, analize podataka i automatizacije mogu očekivati značajan napredak. Brze inovacije proizvoda i usluga igraće ključnu ulogu. Kompanije koje kontinuirano unapređuju svoje proizvode i usluge, ili čak stvaraju potpuno nove, kreiraće prednost na tržištu. Na isti način kompanijama će doprinositi nivo personalizacije u ponudi i komunikaciji, uz visokokvalitetno korisničko iskustvo.

Posvećenost održivosti i društvenoj odgovornosti biće prepoznata kao konkurentska prednost, jer će osvešćenost potrošača po pitanju ekologije i društvenih pitanja direktno uticati na poslovnu reputaciju odražavajući se na rezultate.

Od izuzetnog značaja biće izgradnja pozitivne korporativne kulture i radnog okruženja atraktivnog za privlačenje i zadržavanje visokokvalifikovane radne snage i posebnih talenata.

Dodao bih još, s obzirom na sve veći značaj tehnologije, da sigurnost i efikasna zaštita podataka postaje uslov za poverenje.

Naravno svi ovi faktori će evoluirati s vremenom, a prioriteti i nivo primene zavisiće od specifičnosti industrije, regiona i aktuelnih indikatora, što sve govori u prilog tome da organizacije koje prate trendove i prilagođavaju se promenama imaju veće šanse za uspeh u dinamičnom poslovnom okruženju.

Pročitaj oktobarsko/novembarsko izdanje 2024.
Prijavi se na naš Newsletter
Ne propustiti priliku da budete deo naše zajednice i pratite analize u domenu liderstva, menadžmenta, poslovnih trendova, održivosti i biznis intelidžensa.
Prijavi se na naš Newsletter
Ne propustiti priliku da budete deo naše zajednice i pratite analize u domenu liderstva, menadžmenta, poslovnih trendova, održivosti i biznis intelidžensa.
Prijavi se na naš Newsletter
Ne propustiti priliku da budete deo naše zajednice i pratite analize u domenu liderstva, menadžmenta, poslovnih trendova, održivosti i biznis intelidžensa.

Unesite pojam za pretragu